Følgere

fredag 4. februar 2011

Himmelsk # 21


Mor, er vi i himmelen nå?

8 kommentarer:

  1. Herlig.... Forstår godt spørsmålet...

    SvarSlett
  2. flott bilde, kan forstå det spørsmålet ja.

    Ps legger meg til som følger hos deg, kanskje jeg får inspirasjon til å ta flere bilder.

    Klem

    SvarSlett
  3. WOW dette var lekkert, stilig vinkling ;))

    SvarSlett
  4. Mycket fin bild! Förstår att frågan om ni var i himlen kom :)
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  5. Velkommen til "Himmelsk"! Veldig hyggelig at du vil være med på denne uhøytidlige fotoleken... for det er det det er ment som, en inspirasjon til å være litt leken og å ta mange bilder.
    Jeg digger teksten og bilde ditt. Du har gjort akkurat som jeg liker det; vært kreativ!!
    Og husk det at her på Himmelsk, Mandagstema og de andre utfordringene jeg driver, så er det ikke noe fasit. Du bestemmer selv hvordan du løser det. Det eneste jeg krever på "Himmelsk" er at man i alle fall kan se en liten flik av himmelen på bildet!!

    SvarSlett
  6. Ha ha! De var ikke langt fra himmelen der nei. Veldig fint bilde.

    SvarSlett
  7. Forstår godt spørsmålet! Dette var himmelsk vakkert.

    Ha fortsatt en fin søndag!

    SvarSlett